Izlet: Povelji u pohode – Srebrenik, 19. veljače 2023.

Ovog vikenda naše je društvo organiziralo tri izleta. Jedni su hrabro prtili snijeg na Bjelolasici, drugi su kružili po Dilju a mi smo se zaputili preko kod susjeda. Krenuli smo ujutro u 7h iz Sl. Broda autocestom preko GP Svilaj te prvu jutarnju kavu odlučili popiti u Gradačcu. Naš renomirani vodič Željko koji se uže specijalizirao za izlete u BIH odlučio nas je počastiti ispjanjem kavice u neposrednoj blizini kule Zmaja od Bosne. Zmaja nismo vidjeli ali su se vrata kafića iz nepoznatog razloga zaključala te nismo mogli izaći van neko vrijeme (možda smo naljutili zmaja pa se našalio s nama). U Srebrenik smo stigli točno na vrijeme. Uz sučano I toplo jutro čak nas je I slobodno parkirno mjesto dočekalo tik do Doma kulture gdje se održavao pozdravni govor organizatora. Priključili smo se masi ljudi I krenuli na stazu koja je vodila strmo asfaltnom cetom prema Tvrđavi Srebernik. Kolona je bila zaista dugačka I šarolika, mogli smo vidjeti mnogo naših poznanika planinara iz Kutjeva, Odžaka I Vinkovaca. U tvrđavi nas je dočekao čaj I kolači te veličanstven pogled na Srebrnik I okolicu. Nakon obilaska I uživanja u suncu I pejzažima nastavljamo naš put prema ŠRC Okresanica gdje nas domaćin dočekuje grahom I kolačima. Nakon dodjele priznanja I plesa u kolu vraćamo se samostalno prema tvrđavi gdje nailazimo na dobru dušu Majevice planinarku Fikretu koja nas nesebično vodi do grada kraljevim putem te nam usput recitira Ujevića I Šimića. Naša nova prijateljica koja nam je svima prirasla srcu nam preporuča aščinicu u kojoj su najbolji čevapi te se rastajemo s njom puni topline I razdragani. Cijeli izlet sam kukala kako želim jesti čevape tako da smo I to uspješno obavili I proglasili izlet uspješnim. Ukupno smo prehodali oko 17km što nisam očekivala obzirom da je masovna manifestacija na kojoj je sudjelovalo više od tisuću ljudi.